Consilius | IP-adres geblokkeerd
16677
page-template-default,page,page-id-16677,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 

IP-adres geblokkeerd

Het kan gebeuren dat onze servers jouw IP op een zwarte lijst heeft gezet.
De server detecteert dan te veel inlogpogingen in een korte tijd.
Hierdoor registreert de server tijdelijk uw IP-adres op een zwarte lijst.

Door deze blokkade werken de diensten zoals e-mail en de website niet meer vanaf jouw IP-adres.
Je website blijft gewoon online voor bezoekers en e-mails worden netjes afgeleverd in jouw mailbox.
Volg onderstaande stappen om te controleren of je IP geblokkeerd is.

 

Hoe kan ik zelf controleren of mijn IP is geblokkeerd? 

  1. Probeer vanaf een ander IP-adres je website te openen. (Bijvoorbeeld via je telefoon op de 4G verbinding).
  2. Probeer webmail te openen via de browser. (uwwebsite.nl/webmail)
  3. Probeer na 1 uur opnieuw je website openen of de webmail.

Mocht deze stappen niet werken vul het onderstaande formulier in.
We proberen je IP dan zo snel mogelijk van de zwarte lijst te verwijderen.

 

Dit is jouw IP-adres: 3.237.38.244

Je hebt een IPv4 adres.

 

IP adres laten deblokkeren

    Ik probeerde inloggen op mijn:
    E-mailFTP siteWebsiteOverige